Asa arata chiuloasa fara capac:
Vezi descrierea sub poza si cititi cu atentie:
verificati asa:
scoateti toate bujiile, si dati la demaror cateva secunde, astfel exact pe deasupra axei cu came, se afla o teava (virful de la sageata rosie), prin care trece uleiul , si care unge axa cu came.
-Punctele rosii sunt locurile pe unde curge uleiul, pentru a lubrifia axa cu came.
-Daca aveti un minim de presiune de ulei( cand dati la demaror) ar trebui sa curga cateva picaturi de ulei, daca nu curge nici la a 2-a incercare, inseamna ca presiunea uleiului e mica si faceti asa:
Montati bujiile la loc , si rugati pe cineva sa porneasca motorul pentru cateva secunde, astfel
prin locurile marcate cu puncte rosii , la relanti ar trebui sa curga o suvita foarte subtire de ulei (testul se va face doar cu motorul deja cald).
Daca nu se intampla asa ceva atunci e de rau, si trebuie verificate elementele principale adica:
filtrul de ulei, pompa de ulei, cuzinetii, si ce este cel mai important ar fi de curatat foarte bine baia de ulei, si tot ansamblul motor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu