Faceți căutări pe acest blog

Senzor ABS probleme,rezolvari






                                     Senzorii ABS

Fiecare  roata are un senzor de rotatie,

Cauza de la care se poate aprinde senzorul ABS, generalitati :

 -fir senzor rupt = abs ramane aprins tot timpul
- cupla legatura (conexiune oxidata sau care nu face bine) intre senzor si firul care pleaca catre controller,se manifesta in mod aleatoriu, nu doar iarna cand aluneca rotile,
-se poate verifica fiecare senzor in parte cu un aparat de masura ,pe ohmetru,senzorul este o simpla bobina (descrierea este improprie dar pentru un incepator este destul)
-controllerul de ABS verifica la pornirea masinii daca cele 4 senzori sunt ok, daca nu se aprinde Becul de ABS

    Astfel pentru fiecare senzor, trebuie sa dai roata jos, te iei dupa firul de la senzor si vei ajunge la o cupla,o desfaci ,vezi cum arata , folosesti un spray pentru curatat contacte electrice ,o montezi la loc si vezi cum se comporta masina.
    Incepi cu rotile din fata , la mine a fost la roata din dreapta, si ca rezolvare a trebuit sa tai cupla si mama si tata am legat firele intre ele pe direct , le-am cositorit, izolat foarte bine in silicon sanitar, izolat  cu izolir band ,pus la loc in cutiuta lor, turnat din nou silicon sanitar (se usuca foarte repede)
si nici in ziua de azi nu mai am probleme.Oricum eu m-am chinuit mult timp ca sa gasesc se la care senzor era,pentru ca imi facea probleme foarte rar, si a trebuit sa pun capcane electrice pe senzorii din fata, ca sa pot afla 100%, care senzor imi face figura.
Nu a trebuit sa schimb nici-un senzor.
 Foarte posibil ca insasi vre-un senzor sa se  intrerupa electric chiar din interior, dar se poate verifica cu un aparat de masura pe ohmetru.
 In general efectul apare la masini vechi la care cuplele si chiar si firele de legatura nu mai sunt sigure.

Niciun comentariu: